Warunki rezerwacji
Poniższy regulamin jest integralną częścią umów świadczonych przez Florydę w Juracie i zostaje udostępniony na stronie internetowej oraz w formie pisemnej na recepcji.
Zasady rezerwacji i pobytu:
-
Rezerwacja pobytu poza sroną booking.com jest związana z uzyskaniem informacji o dostępności pokoju oraz z wpłaceniem bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości usługi.
-
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z przyjęciem ogólnych zasad rezerwacji i pobytu.
-
Rezerwacji może dokonać osoba pełnoletnia osobiście, telefonicznie, lub we Florydzie w Juracie lub przez portal booking.com.
-
Rezerwację uważa się za dokonaną po wpłynięciu zadatku na konto podane na stronie internetowej.
-
Zadatek nie podlega zwrotowi. Prosimy o przemyślane rezerwacje. Kwota zadatku stanowi pokrycie kosztów Florydy z tytułu rezerwacji pokoju.
-
Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od Florydy.
-
Pozostała suma wynikająca z zamówionej usługi zostanie uregulowana w dniu przyjazdu Gościa.
-
Wszelkie opłaty za świadczone przez Florydę usługi, powinny być dokonywane w miejscu siedziby lub na rachunek bankowy.
-
Podawane ceny zawierają podatek VAT od towarów i usług.
Prawa i obowiązki:
-
Goście mają prawo do korzystania z usług Florydy w Juracie zgodnie z ofertą.
-
Goście mają prawo do zgłaszania na recepcji uwag i sugestii dotyczących ich pobytu.
-
Goście są zobowiązani podczas pobytu we Florydzie do przestrzegania zasad BHP, przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów porządkowych.
-
Gość będzie się stosował do wskazówek przedstawicieli Florydy w celu umożliwiającym jak najlepszą realizację pobytu.
-
W przypadku naruszania przez Gościa w sposób rażący i natarczywy zasad lub porządku zagrażającego życiu i zdrowiu innych Gości i personelu, Pensjonat ma prawo rozwiązać umowę z tym Gościem w trybie natychmiastowym.
-
Gość przebywający we Florydzie jest odpowiedzialny za sprzęt i wyposażenie swego pokoju. W przypadku zniszczenia lub zgubienia sprzętu lub wyposażenia pokoju Gość ponosi odpowiedzialność finansową. Dotyczy to również sprzętu użyczanego przez Florydę na czas pobytu – np. rowerów.
-
Obowiązkiem Gościa jest zgłoszenie się do recepcji w dniu wymeldowania i zakończenia pobytu we Florydzie w celu dokonania odbioru pokoju, rozliczenia dodatkowych zamówień oraz zgłoszenia uwag lub zgłoszenia uszkodzeń i zagubienia sprzętu lub wyposażenia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku i nie rozliczenia się, Floryda ma prawo do roszczeń finansowych w razie zatajenia uszkodzeń, zagubień i nie wniesienia zapłaty za wykorzystane usługi i pobyt.
-
Gość jest zobowiązany do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22 do 7 rano z wyłączeniem imprez organizowanych przez Florydę.
Pozostałe informacje:
-
Doba : przyjazd Gościa od godziny 15, wyjazd Gościa do godziny 11.
-
Jeżeli personel Floryda stwierdzi, że w pokoju Gościa nocują osoby do tego nieuprawnione, za które nie została wniesiona stosowna opłata, to obciąży Gościa karą umowną w wysokości 150% opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem.
-
W pokojach Florydy obowiązuje całkowity zakaz używania wszelkich urządzeń i substancji mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia Gości.
-
Na terenie Florydy obowiązuje zakaz palenia, poza miejscami wyznaczonymi na zewnątrz budynku.
-
Na terenie parkingu obowiązują ogólne zasady ruchu drogowego i Floryda nie odpowiada za straty wynikające z ich nieprzestrzegania.
-
Podczas korzystania z bezprzewodowego internetu na terenie Florydy Gość zobowiązany jest do korzystania z niego w sposób zgodny z polskim prawem oraz nienaruszający interesów osób trzecich.
Odpowiedzialność:
-
Floryda zastrzega sobie prawo do niedokonywania zwrotów świadczeń i usług niewykorzystanych przez Gości w części lub w całości, jeżeli ich przyczyna leży po stronie Gościa.
-
Floryda zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, w każdym okresie przed rozpoczęciem pobytu z powodu zdarzeń losowych niezależnych od Florydy. Floryda zobowiązana jest do zwrotu należności lub do przedstawienia oferty alternatywnej.
-
Rzeczywisty wygląd pokoi może się różnić od widocznych na zdjęciach.
-
Floryda ponosi odpowiedzialność wyłącznie za rzeczy wartościowe Gości złożone do depozytu i potwierdzone stosownym wpisem.
Reklamacje:
-
Reklamacje związane z pobytem Gościa należy zgłaszać bezpośrednio do przedstawiciela Florydy po stwierdzeniu podstawy do ich zgłoszenia. Przedstawiciel Florydy zbada zasadność zgłoszonej reklamacji.
-
Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na terminy pobytu Gościa oraz na wysokość płatności za usługę.
-
Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie i o jej wyniku oraz propozycjach załatwienia sprawy Gość zostanie poinformowany przez przedstawiciela Florydy.
Informacje dodatkowe
Ważne informacje, adresy i telefony w Juracie: